3 månader

I morgon blir lill fian 3 månader. Jag kan inte fatta att det redan gått så lång tid sedan hon kom. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att dagarna bara springer iväg.
Här hemma kämpar vi på med magläge. Funkar i ca 3 min, sedan blir hon gnällig. Men har kommit på att "ostbågen" eller amningskudden, funkar utmärkt som stöd.


Satt och läste på http://zandrasnyadagbok.blogg.se/ (inte min blogg), och såg hennes lille Milo i sin gunga. Då började jag kolla på bilder på Liza i sin gunga. Den till vänster är från när hon satt i gungan för första gången och den til höger är från här om kvällen. (kan ta av sittdelen från gungan och den blir då en babysitter) Man kan se att hon växt endel. Mitt lilla hjärta <3

Avslutar med busfian i sin klänning. Den är mummsig tycker hon. Hämderna är ständigt blöta, då de nästan bor i munnen. Och allt som kommer i närheten åker in det med. hihi

Kommentera här: