Liza 4 mån

Idag eller rättar sagt i natt blev Liza hela 4 mån. Min lilla älskling bara växer. Har nu plockat bort alla kläder i storlek 56. Nu har hon storlek 62. Dock har jag valt att nästan hoppa över den storleken, har bara några få plagg, och kör på storlek 68. Visst de e lite stort. Men då kan hon ha dem längre :)
 
Det som är mest intresant i hennes värld nu för tiden är fötterna och tummen. Hon tar ju inte nappen, utan bara spottar ut den. Men den 10 okt såg jag att hon börjat suga på tummen. Hon har dock inte komit på att det går att trösta sig med den än.
 
Hon har börjat vända på sig från rygg till mage. Men de sker inte dagligen än, som tur e. Annars kommer jag väll inte ens kunna vända mig om för att tvätta händerna från skötbordet ;) Får ta å hitta på något hon kan ligga på utanför toa dörren tror jag.
 
 
• Kategori: LizaTaggar: Bebis Rosa 4månaderKommentarer (0)

Kommentera här: