Så vad har jag pysslat med?

I november belv vi med katt. Lilla Elsa flyttade in hos oss.
I december var jag med i en bilolycka, där jag fick sladd på jobbbilen. Fick åka in på sjukhus med krage och fastspänd på bår.

I januari blev lilla jag 25år. Och började med instagram som de coola kidsen ;)
zazza_f heter jag om du vill följa mig :)

Och i frebruari var jag på stellas lekland med denna godingen, hennes storasyster och mamma.

Och i Mars ritade jag av en kopis, och köpte en ipad.

I april började även jag med Wordfude. Heter zazza_f här med.

Och så vaknade jag en morgon, tog tag i saxen och klippte lugg

Jag började även läsa matte B på halvdistans.

I maj hände en underbar grej! Mina kära vänner Patrik och Wicy blev herr och fru :)


Fortsättning följer :)
Mvh// Zandra

Kommentera här: