Här om dagen...

eller rättare sagt i söndags, va Partrik här på besök. Han hade tydligen varit här ett antal gånger å ringt på dörren, då jag inte varit hemma. Haha lustigt :)

Han ville få tag i mig då han å anders glömde fråga en fråga, i bröllopsintervjun. Det värsta e att dom filmar när man svarar på frågorna. Å jag blir så himla konstigt, när jag ska prata framför kameran. USCH! Jagg fattar inte hur jag kan bli så obekväm, men de e la bara för att jag inte e van. Å jag gllar inte att se mig själv på film heller. Man ser kortare och tjockare ut och får världens barnröst. GILLAR INTE! bläää!

Aja, som tur e ska dom inte visa det på bröllopet. Då hade jag nog kastat något riktigt hårt på dem! Mmmm!

Å vet ni vad han berätta. Att det var tydligen så att David tog väldigt lång tid på sig att svara på frågorna. På en utav frågorna tog det 1 minut innan han svara. Har inte fått sett detta. Men det e lite roligt att min intervju är hälften så kort som hans i tid. Hahaha. Men det e jag inte förvånad över. Det e ju så i vardagen med. Han e lite seg ;) hahaha. Men han tänker alltid på vad han ska säga, för att det ska låta bra. Min lilla älsklig är lite speciell ;)

Tjao på er!

Kommentarer:

1 wicy:

skulle vi inte vara hemliga men jag kan sätta ut en anons i tinigen vilka vi som är värdpar

2 Zandra:

Hej!:) Hittade precis din blogg, jättefin(!) och vad bra du målar!!:o (såg bilder i din andra blogg). Du borde bli konstnär!:D



Pluggar du nu, eller vad gör du för någonting?:)

Längtar såå till bröllopet, det finns ju inget finare!^^ Kommer säkert sitta och StorGråta =´D Önskar dig tusen lycko-önskningar på din stora dag! Kram Zandra

Kommentera här: