Planerar, tänker och funderar

Ja bröllopet rullar ständigt i mina tankar. När man tror att man kommit i kapp så visar det sig att man har tusen till saker å göra.... Men det ska la gå bra.

Så va har hänt i bröllopsplaneringen?
Bland annat har jag fått tag i tärnklänningarna. För den ena tärnan satt klänningen perfekt och för den andra var den för liten, så jag ska skicka tebax den idag å be om en ny i större storlek.
På IKEA har jag varit och köpt servetter och annat bra till dukningen och lokalen.
Och så exprementerar jag lite med några andra prydnader. Får se om det funkar, annars får de göras i keramik.
Bilder har jag scannat och skorna försöker jag gå in. Men som sagt, det är mycket kvar att göra.

Just nu sitter jag å googlar på hur man kan ställa borden. Vill ha några alternativ och testa. Inte bara samma gammla vanliga -För så har vi alltid gjort här...typ. NEJ! Jag tänker göra allt på mitt sätt. Det e bara för dem att finna sig i det!!!!! Så det så! Zandra gör revolt! hahaha

Nu ska jag fortsätta finskriva inbjudningslistan i excel.

Tjao!

Kommentera här: