Tjo fräs!

Hejsan på er allesammans!

Ursäkta min frånvaro, men det är sååå mycket som häder i mitt liv just nu så jag vet knapt vad jag heter. Händelserna är blandade -några possetiva, men för många negativa. Som gör att jag bara vill gråta floder. Å sedan har vi bröllops förberedelserna på toppen. Å mycket är inte klart, bland annat maten och serveringspersonal. Jag känner mig otroligt stressad, och jag tror inte att värdparen vet hur mycket dom betyder för mig just nu. Även fast jag inte sagt det till dem. Jag vet att dom tycker uppdraget de fått är stressande, men utan dem hade det inte gått. Tror till och med att bröllopet hade behövts ställas in, om det inte vore för dem.
Det är ju inte dekorationerna jag är stressad över, utan mer alla dessa papper, dags cheman, ta reda på det ena och ta reda på det andra, ringa hit och dit, fixa ditten, fixa datten osv osv....... Man kan bli rörig i huvudet för mindre!

Men nu ska jag dra mig till kojs. Hoppas David kommer innan kl 1. Men skulle nästan inte tro det....

Kram på er!

Kommentera här: