23 Juni 2011

Ja idag e det endast 1 månad kvar. 30 dagar. Ojojoj... Trodde alldrig tiden skulle gå så fort. Men de e kul :)

På måndag ska jag åka å prova min brudklänning igen. Denna gång ska vi sy upp den. Tror inte det blir så mycket insyning. Men man kan ju hoppas ;) Nääää men jag har ju inte direkt ansträngt mig. Tänkte det först. Men sedan....äch!

Fick ett schema förra veckan, å då stog det att jag bara skulle jobba på fredag nästa vecka. Men nu, i veckans mail, står det att jag ska jobba hela veckan. Aja. Men anade detta, tänkte så gött får man inte ha det ;)


Nu ska jag i alla fall iväg en lite kort sväng till swedbank. Hoppas hoppas hoppas att de har öppet till kl 18.00 idag, som dom brukar på torsdagar. Å sedan ska jag till Christina som fyller år idag! :)

Ha de!

Kommentera här: