Låt mig...

pressentera mig själv som Fru Frid. Det har frotfarande inte riktigt sjunkit in. Samtidigt som det har det. Mysko kännsla. Men det känns bra. Konstatera bara att när jag skulle sätta mig vid datorn ett par dagar senare visste jag inte riktigt vad jag skulle söka på... Har ju suttit å sökt på bröllop i nästan 2 år.

I alla fall. Fort kastades man in i arbetslivet igen. Har varit så trött de senaste dagarna så jag har ärligt talat somnat i soffan redan kl 19.00. Å inte bara en, utan 2 dagar i sträck. Men jag sov alldeles för lite typ hela förra veckan, då allt skulle fixas. För hur man än planerar, står man där med en massa att göra.

Jag har inte fått bilderna från fotografen än. Men jag har fått tag i några från Facebook, samt en från min mobil.



De tre översta kommer från zandrasrosadagbok.blogg.se

Å denna kommer i från Clarizas Facebook

Å från min mobil :) Fotot togs under fotograferingen.

Nu ska jag försöka få årdning på lägneheten.....

Ha det så gött!

Kommentarer:

1 Zandras Rosa Dagbok:

Kul att du kikade in på min blogg^^ Och TACK för att vi fick komma!:) Ni var så fina!! Kram

2 Emilia:

Är så glad att vi fick vara med på erat underbara bröllop och förgylla eran dag. ni är som skapta för varandra. kramar till er båda

3 sara:

vackra bilder

Kommentera här: