SUCK!!!

Igår va vi på st:remi å kollade efter bröllopskläder te David. Jag sa vad jag tyckte han skulle ha. För david har ingen koll. Det enda killen tog fram va en randig frack cote. RANDIG!! Till david som nästan e två meter!

Han ser helt knas ut och typ tre meter lång. Mycket bra när lilla jag ska stå jämte på mina 155 cm. NÄ!

Å det värsta e att jag dumt nog inte sa ifrån!!...Jag frågade dock om dom hade en vit frack cote kavaj. Men nääää det e inte i mode längre. så det skulle kosta extra att beställa. Men jag sa fortfarande inte ifrån....å va arg jag va i går kväll. Kunde knapt somna! Morrrr!!

Å idag kolla jag på nätet på deras hemsida. Å kollade över vilka märken de hade. Å sedan titta jag deras hemsida. Å vist tusan. Där stog en gubbe i exakt sådan som jag ville att david skulle ha. Å han i affären sa så! Morr...

Nä vi får avbeställa dem! Det går ju inte!

Kommentera här: