Ja då va man ett år äldre

Igår gick man från 23 till 24 år. Det känns ingen skillnad...men det brukar det alldrig göra ;)

Igår hade jag värdens bästa Lina och kära fredrik här på besök. Men inget blev som jag hade tänkt mig. Men det blev rätt bra endå. Men nu ska jag komma ihåg att de inte e så förtjusta i godis. Men älskar paj...haha

Av dessa tu fick jag två fina glas ljusstakar med gröna ljus till. Kommer passa perfekt till de nya vår/ sommar -gardinerna jag ska sy :) Jag fick även en jättefin diskborste och tre disksvampar som e formade som små blommor :)

Å idag har jag haft mormor, morfar, Lisbeth, Tom och lilla mamma på besök. Även denna gången blev det inte som tänkt.... Men åter igen blev det rätt bra. :) Av mormor å morfar fick jag lite pengar och jättefina tulpaner. Av mamma fick jag åxå lite pengar och en blomma. Och av Lisbeth och Tom fick jag en sån där glaskub med en infräst bild. Och till den en liten lampa som den ska stå på, som även snurrar. Jättefin :)

Men jag tror jag vet varför det blev som det blev. Jag e nämligen förkyld. Går med ständig huvudverk och e lite hängig. Å har la överlåtit lite mycket till david. Han e superduktig när han gör något. Men han kan bara göra en sak åt gången. Så det brukar sluta med att jag gör kanske 4 saker samtidigt medan han gör en. MEN jag ska INTE klaga. Det e ju ett killsyndrom ;) Hahahaha

Å just det! Av min älskade David fick jag ett... ja va kallas det??.....Det e i alla fall en slags hylla, med massa små lådor som man kan ha pärlor, ståltråd och annat pillepill i. Jag blev mycket glad för den, då jag köpte en för ett tag sedan å den va inte alls bra. Dessutom fick jag nagelack Grafitti av Isadora. Ett vitt underlack och ett ljusblått överlack, samt ett halsband.

Men just nu e jag hemma själv. De ringde om ett maskin fel strax innan 22.00 och han fick åka. Han börjar sin chor, sjor, shor, schor (HUR TUSAN STAVAR MAN????) idag. Hoppas det inte tar hela natten bara.

Ja ja nu ska jag ta en alvedon mot den envetna huvudverken. Nörda mig lite vid farmville och sedan gå och lägga mig. Så God natt!

Kommentarer:

1 Anonym:

jour stavas de :)

2 Anonym:

och aldrig med ett L :)ha det gott

Kommentera här: