Åååååå :(

Jag vet att saker å ting händer och att man inte kan styra över allt, men jag blir ändåså lite besviken.

Å ja, jag har fått höra ett X antal gånger att vi valt fel datum när det kommer till bröllopet, för det e ju mitt i semestern. Ja jag har fått skit ett flertal gånger. Jag vill inte skylla ifrån mig, men det var faktiskt david som satte datumet för 2 år sedan. För att det var mitt emellan vårbruk och höstbruk, å det var då han valedig lixom.
Redan då började jag bland annat boka en fotograf som jag visste va svår att få tag i, men som jag var bomsäker på att jag verkligen ville vi skulle ha. För visst käns de lockande att ta någon billigare fotograf som är släkting, vän eller bekant till en vän, men hur kan jag vara hudra- eller tusen procent säker på att bilderna då blir bra?? Detta e ju typ de enda bevisen och minnena som vi kommer ha kvar av våran dag. Då vill inte jag ha en massa halvkassa bilder, bara för att det är billigare.

Men nu när folk börjar anmäla sig mer och mer, börjar jag bli mer och mer ledsen. För jag har fler kompisar som ska komma än mina egna släktingar. Jag trodde alldrig att så få skulle kunna tänka sig att komma på min å Davids stora dag. Jag trodde la naiv som jag är, att man kunde tänka sig att offra en dag av sin semesterför att komma på sin släktings och hennes killes bröllop. För det hade jag gjort för dom. Ärligt så trodde inte jag att jag skulle bli så besviken.

Men shit happens, och det blir alldrig som man tänkt sig. Men det är bara att fortsätta att gå frammåt. Trotts allt har ju så många vänner anmält sig. Så jag får vara glad för det ;)

Ha de bra!

Kommentera här: