suck!

Asså i natt tog tålamodet slut! Jag har gjort mycket för att förtränga davids snarkningar, men nu årkar jag inte mer!

Han har en sån där skena att stoppa i näsan. Men använder han den?? NEJ! Ååååååå! Den ligger mest på fönsterbrädan och dammar...

Jag bad honom sätta in den innan han somna, men det gjorde han inte. Jag blev då så sur så jag försökte först stoppa in plast skenan i hans näsa....Jag frågade honom innan jag gjorde det, och då svara han ja. Frågade en gång till -"kan jag verkligen stoppa in plast skenan i din näsa?" - "ja". Vilket jag då gjorde...men det gillade han ej och drog bort den. Då blev jag piss sur tog vårt tecke och min kudde och gick och la mig i soffan.

Jag blir så arg när han gör så! Fattar han inte att jag inte får sova?? Jag har haft problem med att ligga jämte snarkande människor typ hela mitt liv. Kommer ihåg många sömnlösa nätter sovandes jämte snarkande mamma...å jag hatar det!!

Dags att sätta hårt mot hårt!

hoppas ni får sova gott i alla fall!
tjao!
---------
Tillägg:
Nu låter de som att jag e skitsur på david, men misstro mig inte!... Jag e bara lite sur. Blir det när jag inte får sova. Jag älskar den mannen, nästan för mycket ;)

Kommentera här: