Röda pinnstolar <3

Tjo i bateljongen!
Igår va jag och hälsade på hos Lina Lygneroth i hennes fina etta i lidköping.

Det va sagt att de skulle ta ca 45min att åka mellan falköping och lidköping. Meeen det gjorde det inte, för jag skulle så klart köra fel.... Men de roliga är att jag va så fruktansvärt nära hela tiden! Jag följde ju min lilla karta....Men efter att blivit frustrerad och väldigt irriterad över att inte komma rätt, använde jag gps:en i min mobil. Då visade det sig att jag helt enkelt skulle svängt vänster, vilket inte kändes logiskt på kartan....Så jag tackade gud både en och annan gång när jag kom fram, att jag har en telefon som har en gps funktion! ;)

Men i alla fall fram kom jag. Å vilken fiiiin lägenhet hon har! Å det roliga är att trotts att vi inte umgåtts så mycket den senaste tiden, hade hon prickat in en och annan sak som jag tänkt att göra i våran nya lägnehet. Balnd annat målat hennes pinnstolar röda :) Det va en blandninga av färgstarkt, lantligt och retro. Precis som jag vill ha det! :)

Jag kan bara konstatera att lina och jag har väldigt bra smak! :)

Väl framme bjöds jag på en mummsig fika med viol tea...såååå himla gött! Överväger faktiskt att köpa det teaet :) Sedan va det en liten härlig kvälls promenix genom lidköping och upp till där hon går sin keramik utbildning. För att sedan traska mellan dom charmiga trähusen och hem igen. Väl framme satte vi oss å tjöta i ett par timmar, innan det va dags för mig att åka hem. Denna gång utan att köra fel ;)

Det var faktiskt riktigt trevligt att ses igen. Vi försökte komma på när vi sågs senast, och det var lite svårt, men vi trodde de va någon gång i mars. Nu i efterhand har jag kommit på att senast vi sågs va när vi va på Öland i maj.

Men nu ska jag fortsätta smsa david, som lova att han skulle komma hem vid 14-15 tiden, men som varken kommit hem eller hört av sig...suck!

vi ses!

Kommentera här: