Hur ska man kunna välja??

För ett tag sedan va jag tvärsäker över vilken klänning jag skulle ha. Och jag ritade upp den och skulle be ett kinaföreag sy upp den. Men destomer jag läser (på bröllopstorget) desto mer osäker blir jag. Vissa som beställt där ifrån, har trotts att dom gett rätt mått, fått en för liten eller för stor klänning. Ja menar jag vill inte offra 5000kr på att kanske få en halvbra klänning eller en helt kass klänning. Visst har inte alla fått helt knas klänningar. Men att chansa njaa...vet inte.

Så jag tror nog att jag ska köpa en begagnad eller åka och kolla på rean som sägs vara nu. Ska bara kolla vem som vill följa med. Måste ju ha lite smakråd ;)

Här e i alla fall några skapelser som jag har kollat in lite extra....



Vi får la se hur det går ;)

hej!

Kommentarer:

1 eva:

jag gillade den sista kläningen den längst ner...

Kommentera här: