Fejk

Familjen fejk är en familj som jag ogillar skarpt!! Å jag förstår inte varför jag ens ska behöva umgås med dom. Dom är egoistiska och fryser ute en totalt. Någon komentar kanske kommer ibland, men är det någon som lyssnar på svaret??...nä!

I dag önskade jag den äldsta grabben grattis på Facebook. Å så hadde ett 20 tal till gjort. Och alla dessa hadde fått ett personligt tack...utom vi...vi fick inte ett skit...

Sen blir jag ombedd att göra ett kort till denna gosse.... Jag, för hand, göra ett kort som jag lägger ner mycket energi på...FÖR VADÅ??? Inget... Dom fnyser bara med näsan..... Jag känner bara KISS MY ASS fejk familj!!

Jag är ärligt talat förbannat trött på dem!!! (ursäkta svärordet!) Jag vill inte åka dit mer, å sitta där å fejk le som att allt e okej...mendans hela mitt innre skriger SPRING HÄR IFRÅN!!

Jag har nog alldrig kännt mig så ovälkommen någonsin!!!!

Å det värsta av allt är........att jag blir släkt med dom när David och jag gifter oss....

Kommentera här: