Det rullar på!

Ja nu börjar saker att rulla ;)
Värdparen var här i Lördags. Och det var jätte trevligt! Tror gänget klickade.
TACK till er, underbara människor! :)

På kvällen åkte vi ut på Mekelmässans konstnatt. Vi stötte på Patrik å Wicy ett flertal gånger..hahaha... Och en utav gångerna stog vi och dräggla i en brudklännings katalog. Även patrik och wicy går i planerna i att gifta sig. Så det ska bli kul att se när det blir ;) För jag vet inte om dom har bestämmt sig för datum och är hämlighetsfulla, eller om dom bara planerar lite löst... Men det blir kul när det änn blir!

Jag har även hjälpt min före detta granne Christina att möblera storarummet i hennes nya lägenhet. Å jag kan säga att på 10:de försöket, hittade allt sin platts och det ser toppen ut :D Men de tog ett par dagar att klura ut det. Så igår hade jag allt lite träningsvärk i benen och armar, efter att ha pött på soffan, soffbordet, bärt tunga mattor och burit en fotölj x antal gånger. Men bra blev det som sagt. 

Har även packat ner allt i vitrinskåpet och allt utom 2 stora böcker i bokhyllan. Nu e det inte långt kvar te flytten. Å det känns toppen! :D

Ni som känner oss vet att vi flyttade till denna lägenheten, för exakt ett år sedan (den 1 nov). Då flyttade vi från tredje vånngen, till hit på andra på bara en vecka. Men jag har alldrig riktigt trivts här. Trotts att jag tycker det är jätte fint. Men det är ju omständigheterna runt om som har bidragit till det. Hyresverdinnan va ju bara på mig ett tag, å skulle snacka skit om min före detta granne Christina. Det va helt sjukt. Hon va på christina som en hök, hela tiden....och är det fortfarande så fort christina kommer hit.

Men snart e jag i vår nya lägenhet...Yay! :)

Nu ska jag äta lite och sedan fortsätta packa :)

Hej svejs på er!

Kommentarer:

1 pajen:

det var sköj att planera.. kram

Kommentera här: