Mitt öga har fått ett skavsår :(

I morses när jag vakna, tittade jag mig nogrant i ögat. Har känt som det har vart något i ögat i 3 dagar. Men tänkte att det kommer la ut. Har ju kollat i ögat tidigare dagar, men såg inte detta då.

Så här ser det ut:


Det ömmar och kliar...å ger mig lite huvudvärk. Men annars e det lungt. Hoppas bara att dom kan se va det är som har gjort detta å att jag kan få någon ögondroppe eller något.

Annars har jag i vackan som gått knapt varit hemma. Va hos Lina G mån,tis och ons å bakade mm. Tors och fred va jag hos Christina. Lördags va jag i skene å igår va jag hemma. PJU.. Men det e rätt skönt att bara låta datorn vara i bland. Även om det innebär att ens odling på farmvill dör...men de e ju ingen big deal ;)

Har för övrit packat en massa. Har inte mycket kvar nu...känns de som i alla fall. Tills man börjar gå igenom lite skåp å lådor ;)

Men i alla fall. Kl 16.00 ska jag kolla ögat. Jag återkommer med hur det gick.

hej svej!

Kommentera här: