Nu bor vi i en trea :)

Hej kära blogg!
Nu har jag varit lite frånvarande ett tag. Men det blir så när man har flyttat. Då det bara blir en massa stök ;)

Vi har nu anlänt till vår trea. Det e så gött med ett extra rum. Förr hade vi datorn i hallen, å det va inte så kul för det e ju alltid stökigt på ett skrivbord. Dessutom har vi ju nu platts för en extra säng. Å det bästa är att vi inte behöver köpa någon, untan vi tar och hämtar Davids gammla säng som står i mammas föråd. För även om folk tycker soffan e go att sova i, kan det va kul för dem att sova i en riktig säng.

Igår hämtade jag mamma i ulricehamn. Men det var nära att jag inte kom iväg. Jag hade ju fortfarande somardäckena på. Så det blev att åka till gården en snabbis och få på vinterdäcken. Jag klarade mig både fram å tebax utan att hamna i diket. Dock stötte jag på en dam som åkt i diket i utsvängen av en rondell och en taxibil som låg halft i diket.

Idag är det en stooor dag :) Va som ska hända idag avslöjar jag i kväll.

Ha det gött!

Kommentera här: