Tjosan!

Idag har jag haft 12 pers här. Beta gruppen ville kolla på mina tavlor och annat jag gjort. Det va faktiskt lite kul :) Man mår ju bra av lite beröm ibland.

En annan roliga sak är att vi nu börjat gå ut lite mer officiellt me vårt bröllopsdatum. Dessutom har jag fixat brudtärna pluss tre av fyra som kommer att vara värdpar. Så kul! Jag börjar känna att hjulet börjar rulla på allvar nu. Yay!!

Först så hade jag ju planerat att sy min klänning. Men jag har hittat en sida som jag ändå tror att jag ska beställa ifrån. Dom har klänningar som är i fem lager tyg och riktigt fin kvalite för dryga 3000kr. Jag skulle ju få kämpa dag och natt i en evighet för att få den så bra...och för det priset!

Å för er som undrar va detta e för företag så har ni länken här : http://www.littlecoral.com/

Nä nu ska la jag å plutten se lite tv innan läggdags.

Kram på er!

Kommentera här: