14 mån kvar!

Ja ni. Jag har börjat att räkna ner nu, och det är 14 mån kvar!! Aaaaa!! blir lite stressad faktiskt. Men det ska nog gå bra...hoppas jag. Pratade med David om det igår, och han tar det inte på samma sätt som jag. Han bara -det är långt kvar. Men det e det inte! Jag känner nog mig mer stressad än han, eftersom han inte ska fixa lika mycket som jag. Å ärligt vet jag inte om han vet hur mycket jobb det ligger bakom ett bröllop.

Men jag har faktiskt det mesta under kontroll (tror jag). Dock är det valet av kyrka som ligger å gnager i huvudet. Jag vill ha en kyrka som är rätt stor och ljus inuti. Inte liten och mörk...nej nej. Asså jag gillar Blidsbergs kyrka (den som ligger hjämte Basta kvarn). Å den har ju en bra bygdegård för 130 pers, bara 11 min från kyrkan. Vilket är ett stoort pluss. Men vill kolla runt inan jag bestämmer mig. David vet jag inte vad han vill ha för kyrka. Så då får ju jag välja :)

Dessa bilder är från blidsbergs kyrka och är hittade på kyrkokartan.se:
Blidsbergs kyrkaBlidsbergs kyrkaBlidsbergs kyrka

Vist e den fin! :)








Kommentarer:

1 eva:

vilken fin kyrka förresten ville du låna min bil på den stora dagen eller ja jag kör ju men ni får ju nåt annorlunda att åka i...

Kommentera här: