Vilka äckel det finns!

I går ringde en kille till mig. Har ingen aning vem det va. Men det äcklade mig verkligen!!
I alla fall han ringde på ett hemligt nummer och sa inte sitt namn. Men jag ville inte visa att jag inte fatta vem det va, då jag tänkte att det kan jag la lista ut. Så han frågade mig va jag gjorde. Jag sa att jag tittar på tv me mamma. Så fråga jag va han gjorde. Då sa han gissa. Jag bara ähhöö. Då sa han att han onanera!! Fatta va äckligt! Så fråga han mig om jag bruka "leka med mig själv". Jag bara näääää. Jag tycker inte man ska göra sådant. Då la han på.

VA TUSAN!! Varför händer sån här skit mig för!
Det räcker med negern som tafsade på mig när jag gick på fritids, eller gubben som jämt skulle krama mig så att jag inte kom loss!! och försökte pussa mig på munnen. Han skulle alltid va på mig så fort jag gick till tvättstugan eller va hemma själv. Eller en annan idiot gubbe som varit pappas arbetskamrat, och som sett mig växa upp, som tog mig på brösten!! Ursäkta mig men vad e det med killar!!?? Å speciellt gubbar!!?? FY F** för sådant skit!!

Hur ska man bli av med de minnena när skiten bara fortsätter komma. För tusan jag har inte gjort världen något ont!! Å ändåså ska det hända mig om och om och om igen!! Gud jag blir så less!!!!!!!!!!!

Ja ja nu ska förkylda och hostiga lilla jag försöka sova. Om nu hostan inte kommer att hålla mig vaken halva natten igen.....

kram kram på er!! Å komm i håg alla svin kan dra åt det varma brinnande lilla stället och stanna där för evigt!!!
Ni andra puss på er and stay good !! ;)

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag förstår dig. Varför är det så att gubbar inte kan hålla sig borta från förbjuden frukt?

Kanske är det så att vissa har kvar reptilhjärnan?; )



Kram/ M-L



Kommentera här: