Inte längre ett år kvar
Jag missa totalt att de va den 23 i går! *pinsamt* Alltså är det mindre än ett år kvar nu. Ojojoj

Nu har papprena anlänt till korten och det kommer att bli toppen bra! :) Provbeställde även lite prydnader jag tänkte ha i dukningen och dom va till och med bättre än jag kunde anat. Yaay! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress