Härlig vår :)

Hejsan!
Nu spirar vårkänslorna i kroppen må jag säga! Har till och med städat balkongen idag och lagt på balkong mattan. Härligt!

Man märker även att vårkänslorna kommit till andra typer här i stan, för massa folk crusar i sina raggarbilar, och en hel del motorcylkister kommer dånande. Man får hålla för öronen för det låter så högt när man e på balkongen. Fatta att det är störande! Om man står ute och får hålla för öronen, så ska ni veta att det e inte det lättaste att sitta å titta på tv. Man får höja volymen rätt bra.

Var nere i skene i helgen. Jag och David åkte ner i fredags för att åka på bio i Göteborg med Julia (som vait här över påsklovet) och hennes pappa. Vi såg på Avatar i 3D, i den stora biografen som jag inte minns namnet på. Jag fatta först inte att dom inte hade sett den...lite misstolkning. Så dom fråga en massa frågor under och efter. Men ja ja, kul va det! Inte så mycet 3D dock. Trodde att det skulle va mer som på lisseberg, så där "in your face", men icke.

Håller på att skicka ut brochyren och anmälningsblanketten till årets scoutläger. Men det bara kronglar. Blir så trött!

För övrigt kollar jag på cylkar. Trivs inte riktigt med den cyklen vi köpte. Tycker den har för hög mellan stång, vilket gör att jag tycker det är jobbigt att komma av och på. Rentav lite rädd. Vill kunna ta mig av riskfritt, utan att riskera att ramla. Min stora dröm är en Electra cykel. Sitter och tittar på en hemsida och drömmer ;)
Dessa e mina 3 favoriter :


Visst e dm fina !?
Nu ska jag glo lite på tv innan det blir läggdags... Ha de så bra!

Kommentera här: