3 månader, 3 veckor och 3 dagar

Så lång tid säger min nedräknare här på skärmen att det är till den 23 juli. Oj oj oj. Nu rusar tiden iväg minsann.

Men allt går framåt och just nu håller jag på att pysslar lite till bröllopet. Förvånad? ;)
Har fått en ide som jag håller på att testa. Får se om det kommer att användas till denna dag, eller om det får gå till något annat.

Sedan har jag å Lina L ett ett projekt ihop till bröllopet. Men det kan jag inte heller avslöja vad det kan va. Då jag vill att de ska bli en överraskning för gästerna. Och jag kan tro att vissa gäster läser här på min blogg. :)

Å för övrit har jag fått dille på att virka blommor. Det e rätt kul, för de e så lätta att göra. Hittade beskrivningen på you tube i förr går, å har än så länge gjort 5, e inne på min 6:te. Jag kastar in videon här:


Nu ska jag virka vidare på den 6:te blomman. Tjao!

Kommentera här: