Håhå ja ja

Ja packar å står i...det e så svårt att packa iför en flytt tycker jag...man vill ha med sig allt sammtidigt som man inte vill ha med sig mågot alls. Tur att man inte behöver ta med allt trotts allt...man kan ju ha kvar endel här hos pappa =)

Den senaste veckan har David å jag byggt om gaderoben, eller  mest han. Silken redier kar man har!! =D Så vi var på coop bygg tre dagar i rad och köpte delar...å finfint blev det! Ska lägga upp bilder när jag kommer åt Davids kamera, sitter nämligen hemma hos pappa nu. Kom hem i söndags.

Jo som sagt, jag ska flytta hem te David =D....Å det ska bli sååå kul! Skönt att slippa detta hus (eller ruckel!) Å så får man ju vara närmare David förståss!!! Min plutt! Har börjat kalla han för plutten, vet inte varför. Men han e sååå gullig så det passar honnom...min plutt =D

Det var planerat att jag skulle flyttat upp till David den 15 aug, men jag å mamma blev bjudna av mormor på en resa till Gotland från den 11-16, så detta har gjort så att jag ska flytta den 8 aug. Men det går ju bra det med =)

Tjipp å tjo!

Kommentera här: