Härligt med sol!

Solen har strålat och vinden har blåst, men inte kallt villket har varit mycket skönt idag =) Det märks att min kropp inte e van vid det här vädret...men för hoppnigsvis gör den det snart =)

Idag har jag gjort klart mammas ängel...men hon vet det inte än..hihi
Men jag skadade mig genom att jag råkade köra in en plastbit under tummnaglen så det börja blöda...ack va man e bra på att hålla koll på sina fingrar...


Har så gott som packat klart allt jag ska ha med mig i morgon (när jag ska åka te Älsklingen) och håller nu på att fylla på nya låtar på min nya fina MP4 =D
image169
(jag med min fina mp4 på huvudet...den e svart bara att den har ett vitt fodral på sig)

Klippte av benen på ett par byxor idag...så nu har jag ett par snygga shorts i stället =)

jaja nu ska jag fortsätta med mit låtletande

ha en trevlig Valborgsmässo afton och en skön helg!

Kram på er!

Kommentera här: