Tjosan!

Asså ibland skrämmer jag mig själv!
Som tex idag då jag lovat att träffa Lina Lygneroth i borås för att se en konstutställning. Men jag hadde helt fått för mig att det skulle vara i morgon. Så jag fick en totalchok när hon ringde och frågade vart jag va. Asså jag skämdes så att jag var knallröd i ansiktet. Så himla typiskt mej att glömma. Trotts att jag skriver upp. Snart får jag la börja me post-ist lappar överallt. Fy bubblan!

Kanse så här ;)
Hahahaha!

Men jag slängde i mig lite mat och skyndade sedan iväg mot borås. Körde lite över hastighetsbegrensningen i all stress. Så fram kom jag, men bara typ 1,5 timmar för sent. Å sedan körde jag lite vilse som vanligt. Min hjärna klarar inte de enklaste uppgifter när jag e stressad. Mitt lågiska tänkande flyger ut genom rutan.
Utställningen var jätte bra och jag blev riktigt imponerad av hans akvarell målningar. Dom var lixom inte små, om man säger så. Jag och lina funderade över hur mycket akvarellfärg han egenligen gör åt på en målning...
Målningar av Lars Lerin:




Nä nu ska jag och pluten spela:


Vi ses!

Kommentera här: