Jag vill åxå kunna krama min pappa!

Idag åkte julia hem. Vi har mestadels spelat sims för hon ville inte göra något annat. Jag som tänkt åka pulka och ha kul. Men det första hon ville göra på morgonen va att sätta på datorn och börja spela. Jag som trodde att hon ville komma bort från spelandet, då hon spelar hemma typ varje dag. Men icke! Och hon är inte lite bestämd heller! Och jag kan ite göra något för då följer hon antingen efter eller ropar på mig heeeela tiden.

Men det e endå lite kul när hon kommer.

Men när hennes föräldrar kom och hämta henne idag så kramades dom.
Då började jag tänka jag kommer alldrig kunna krama min pappa mer. Å det gör ont! Så nu sitter jag å gråter. Jag som ska till alphan om 10 min. Får tvätta ansiktet och gå väg, till den sista alphan.

Vi ses!

Kommentarer:

1 Kusinen:

Snyft!!/ Många många många kramar......

Kommentera här: