När man har TRÅKIGT får man roa sig, inte sant?

Dom senaste dagarna skulle jag räkna som riktigt tråkiga.
Man sitter här hemma å vet inte vad man ska hitta på. Vissa dagar sticker jag hem till Wicy å andra dagar sitter jag bara och glor framför datan. Vilket är KASST!! Skärpning Zandra!!

I alla fall lite har ju ändå hänt under tiden sedan senaste inlägget
Jordgubbar har ätits
 Sara har lekt med sina pinnar, vissa passande andra för stora (som bild visar)
 Händer har hållits
Tippspromenader har gåtts

 Och mycket mycket mer

Men sådant e livet, man måste hitta på saker när David inte är hemma.
Jobb och jobb å åter jobb snurrar i hans huvud. Tycker synd om honom.
Samtidigt tycker jag synd om mig, egoistiskt nog, efterson han inte är hemma
och jag är själv.

Nu ska jag ta en alvedon för huvudvärken och mat till hungriga magen.

Kram!

Kommentera här: