22 jan 2009

Tjo!
Idag har jag haft bageri i skolan...vi bakade bröd och bullar och i morgon ska vi göra kondisbitar =)
I morgon ska jag även åka till mamma. Första helgen jag sover över hos henne i hennes lägehet i ulricehamn =)

Nu e det alltså bara 7 dagar kvar tills jag fyller år. Å jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska önska mig...

Men en sak som jag önskar mig är en klocka...min veckarklocka som jag har nu e helknäpp...vist piper den på morgonen..men man kan knapt se på displayen va klockan e...Dock e ett stort krav att den INTE får ticka...den ska drivas med el eller batteri.


Min absoluta favorit mössa!! Som jag älskar!! Fick den i 18 eller 19 års födelsedags pressent (minns inte exakt) av Lina och Fredrik... Vist e den fin?!

kram å puss på kinden!!

Kommentarer:

1 Anna:

Det är en så snygg mössa! Vill ha!

Kommentera här: