23 feb- Förlovning

Hejsan!!
Vet ni vad? Den 14 feb förlovade vi oss. Det var dock inget över romantiskt men helt ok =). Det var ett gemensamt besllut så det var inget sätta sig på ett knä för davids del. Men det årkade jag inte vänta på att david skulle göra, så jag fråga honom om han tyckte vi ska förlova oss den 14 feb. Det e ju en romantisk dag bara det så jag tyckte det var nice=).

Så den lördagen åt vi wok, som jag gjorde i wokpannan vi fick julklapp. Första användnigen. sedan var det bara att vänta på att tiden skulle gå så vi kunde dra till skövde. Där hade vi från början bestämt oss för att börja kvällen med att äta en midag. Dock sa vi båda på väg till resturangen att vi inte var hungriga. Men när vi kom i på resturangen var alla bord fullbokade. Så vi traska tillbaka till bilen. Vi åkte runt lite i skövde i väntan på att tiden skulle gå. Åkte till bion såg Benjamin Buttons otroliga liv. Mycket bra film! Handlar om en kille som förs som en gammal man och åldras baklänges. I alla fall på utsidan medans insidan åldras som en vanlig mäniska.
Sedan begedde vi oss hem igen. Vi åkte då upp på mösseberg och stannade på utsiktsplattsen. Mörkret låg över falköping och alla gatlyktor å andra ljus lös vackert. Han tog min å jag tog hans ring å så satte vi på dem på varandras fingrar. Kanske inte låter fullt sdå romantiskt som på film men jag gillade det =) 

Kommentarer:

1 eva:

det visste jag inte förän nu men va kul nmär giftrer ni er..

Kommentera här: