17 feb-09- Jag, Zandra, har namsdag i dag!

Tjolahoppsan!

Här sitter jag. Va i skolan i dag. Vi hadde livsmedels kunskap, där vi gjorde en massa olika potaisrätter, jätte goda, ska lägga i lite recept så ni får prova. Sedan hadde vi livsmedelshygien. Lite tråkigare med prat om hygienen runt om livsmedel, vilka regler som gäller å så.

Nu ska jag snar ner till tvättstugan. Tvättar mina bagerikläder. Ska nog passa på å ta resten av tvätten när jag ändå e i farten.

Tog hem mitt sims 2 från pappa (skene) när jag va där senast. Kanske lite dumt gjort för nu e det det enda som rullar i mina tankar. Jag som måste plugga teori. Jag vill ha mitt körkort!! Varför ska the sims 2 vara så roligt????

Bara för att det e min namsdag i dag...samt för att Lina (gustafsson inte lygneroth) har läskat mig i tre dagar med sina chokladbollar...så nu ska jag göra egna så det så =)


nä nu måste jag kila ner till den omtalade tvättstugan.
Tjo!

Kommentera här: