julklappar och godis

Idag har jag gjort lite olika julgodis samt slagit in julklappar.

Snart ska vi iväg till gården och klä julgranen. Det ska bli lite kul :)

Men jag ser inte riktigt helt fram emot jul i morgon. Det blir ju bara en massa åkande hit och dit. Man kan ju säga att man kommer fira julen i bilen typ...

Jag tror vi måtste komma på något slags chema eller liknande. För det här åkandet suger ju verkligen ut det roligate i julen.

Läste på wicys facebook att partik fått strömm i sig och var tvungen att spendera natten på sjukhus, för att kolla hjärtat...men som tur e är han åter hemma. Jag kastade mig på mobilen när jag läste det å ringde. Han å wicy höll på att julstäda.Men det är skönt att veta att hanklarade sig. Så jag kan mycket väl förstå att dom myser extra mycket nu ;)

nä ni nu måste jag gå och fortsätta att slå in de sista julklapparna och snart e david hemma och då måste jag vara ombytt och klar att åka...

kramizzz!

Kommentera här: