Länge sedan sist- Liten lista


Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt i skolan å väntade på att  livsmedels lektionen skulle börja
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kolla på You tube Top Design- toppen bra program!
Det sista du sa högt: typ: vart står färgburken? jaha, hej hej
Det senaste någon sa till dig: I skåpet i hallen, vi synes, haej
Vad har du druckit idag: nyponsoppa te frukost, saft till lunch
Vad var det senaste du åt: Dröm yoggi
Vad var det senaste du köpte: en långärmad grå topp, en kortärmad topp med rosett vit/svart och en blå kardigan
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörk trä
Vad är det för väder hos dig nu: soligt
Godaste glassmaken: choklad/banan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja då ;)
Sover du tungt: när jag väl har somnat så =P
Drömmer du mardrömmar: mycket sällan
Trivs du med ditt jobb: Eller skolan trivs jag bra i, baka å äta kakor hela dagarna ska man inte klaga för mycket på.
Favoritklädsel: mysbyxor och en go tröja
Favoritlåt just nu: Rihanna-Disturbia + Agnes- on and on
Vad ser du om du tittar till höger: Storarummet
Vad gör dig glad just nu: att jag e ledig i morgon
Vad ska du göra härnäst: titta på mer top design =D
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Neutral..eller nått
Favoritgodis: Rosa blåa saltsura små flaskor...vet inte vad dom heter med guud va goa dom e =D
Kläder just nu: Den gråa toppen jag köpte i lördags, under den ett svart linne och mörkblå jeans
Sommarplaner: ja du...ingen aning
Hur många kuddar sover du med: 1 just nu...annars 2
Spelar du något instrument: Kan plinka på pianot..men vill lära mig mer
Morgon eller nattmänniska: natt!
Vad är viktigast för dig: att få vara kreativ
Är du kittlig: nja
Snarkar du: ibland...händer även att jag knäpper med fingrarna och nynnar...pratar händer ibland med
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Långben med vingar..oberäkneliga saker...uch
Stökigt eller välstädat: Gillar ju när det är välstädat..men orken ska ju finnas också
Längtar du mest efter just nu: Att David ska komma hem så jag får pussa lite på honnom

Kommentera här: