Lite om mig

Va ett tag sedan jag gjorde en lista senast så jag letade upp en i högen (som jag sparat på mig).

Hur bor du: I Hus med pappa
Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett hus med min älskling och våra barn *s*
Brukar du komma i tid: Ja... typ...

Vad hade du i din mun senastSmörgås med korv på
Har du bra kondition: Den kunde varit bättre
Hur lång är du: 157cm
Hur känner du dig just nu: Hungrig, trött....
Hur upplever du dig själv som person: Snäll, omtänksam, busig, kramgo...
Vanligaste färg på dina kläder: röd, blå, rosa, grön
Kan du laga mat: Ja då
Vad jobbar du med/pluggar du: Arbetslös
Vad har du på dig: Rosa linne med en blå kjol med ljusblåa prickar
Har du någon fobi: är livrädd för ormar!! Å långbens med vingar!!
Hade du en bra kväll igår: Jo då, jag å mamma var ute å gick i en timma
Vilket är ditt senaste inköp: En klänning
Din favoritdryck på morgonen: Nyponsoppa..mumms!
Projekt just nu: Sy klänningar till Wicky
Vilken tid gick du upp idag: Runt 11
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: nej.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Hummm...vet inte...
Senaste alkoholintag: Cider
Har du haft mörkt hår: japp, men nu e jag åter orginal blond.
Är du morgonpigg: nej!!
Vem snackade du med senast: Pappa
Stjärntecken: Vattuman
Varm favoritdricka: Grönt te
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
Snällast denna vecka: hmmm
När gjorde du senast något riktigt dumt:  vet ej
Hånglade du med senast: jaaaa, med min älskling!!!
Saknar du någon nu: ja!! jag vill gossa med min älskling nu!!
Gillar du dokumentärer: Ja, om dom e intressanta.
Vilka språk kan du prata: Svenska & engelska
När fikade du senast: I lördags hos Sandra =) Det var en jätte god tårta sandra! tack!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata för mycket om samma sak om och om igen...
Jag får ont i magen: när jag stressar och inte hinner med alllt..
Senast sedda filmen: Picassos äventyr igen! Den e ju så bra! Å innan dess såg jag The Note book (som e skit bra å jag bara lipa...men se den!!!)

Kommentera här: