Lördagen den 27/12

Ja ha..då var det inte många dagar kvar till Nyår...guuuud va tiden går fort...kan ni fatta?!

I alla fall...Julen har varit mycket annorlunda för mig i år...För har jag alltid varit hos mormor och morfar hela Julen..men i år var jag inte där...knäppt kändes det...men jag säger inte att det var fel..nej nej...någon gång måste man göra något nytt =P...
I alla fall först te middag var vi hos Davids bror Mikael och hans familj. Där bytte vi klappar. Jag och david fick en wookpanna och en skärmaskin.
Sedan åkte vi vidare till mormor och morfar...fär att ära åter igen!!...jag har nog inte varit så mätt på länge! Kunde knappt sitta. Å dircka all kolsyrad julmust gjorde inte saken bättre. Hos mormor och morfar hadde vi åter igen jullotteri....Jag och david vann var sin gottilåda med kex, ost, en stor toffofi (som inehåller tre toffofi packet). Sedan van jag en grytlapp och david van även en stor after egith...

David och mammas katt gustav
Jag och mamma hemma hos mormor å morfar
Lilla julgranen men alla Jullotteri klapparna =)Jag angelika och mamma

Nu ska jag å david äta hemmagjord pizza å titta på Made of honor =)

puss å hej!

Kommentera här: