De sista timmarna på 2007

Hejsan!
nu e det bra 2 timmar och 50 min kvar tills det e nytt år....fy vad har tiden tagti vägen?!!
Det e skrämmande...men ska ändå bli trevligt med många nya timmar att förgylla med erfarenheter, vänner och minnen mm...

Vad jag har gjort i år e inte mycket...har varit ett rellatvit tråkigt år...började året deprimerad, sedan va de ju en tråksommar me en massa regn, sedan börja jag hjälpa damerna me tråkboken, sista sommaren i huset hos mormor på landet (dom flyttade till en lägehet i höstas). Men den har ju slutat trevligt =D Träffade ju min Pälskling! Å så får jag ju inte glömma Wicy och Patrik, två helt underbara människor =D...

Nä nu ska jag hitta på något skoj, på dessa 2tim och 35 min av detta år som e kvar...

Tjo å tjipp!
image102image94image99image101
                                              Gott nytt år på er alla!!

Kommentarer:

1 Sara:

gott nytt år ^^ kram

Kommentera här: